Wczytuję dane...

Jak szybko schudnąć z ud przy pomocy prostych ćwiczeń?

Kształtne uda są marzeniem wielu kobiet. Wysportowane nogi wyglądają atrakcyjnie i dodają pewności siebie. Jak szybko schudnąć z ud przy pomocy prostych ćwiczeń? Dowiesz się, czytając ten materiał.

Aktywność fizyczna to pierwszy krok do sukcesu

Zrzucenie kilogramów rozpoczyna się od większej aktywności fizycznej. Czy to oznacza, że od razu trzeba wybrać się na siłownię? Niekoniecznie. Jeśli prowadzisz siedzący tryb życia, nawet regularne spacery po kilkadziesiąt minut dziennie będą dawać efekty. Kluczowy jest większy ruch, aby organizm mógł aktywniej zarządzać pracą mięśni, metabolizmem i spalaniem tłuszczu. W ten sposób przygotujesz ciało do innego rodzaju ćwiczeń, ponieważ wraz ze spadkiem kilogramów potrzebne jest większe zaangażowanie w różne zestawy ćwiczeń, żeby podtrzymać efekty.

Jak szybko schudnąć z ud? Dieta jest solidną podstawą zmiany

Jeśli chcesz uzyskać znaczące efekty, musisz zwiększyć aktywność fizyczną oraz zmodyfikować swoją dietę. Jak szybko schudnąć z ud? Na pewno trzeba usunąć z codziennych posiłków tłuste dania i słone przekąski. Gromadzona w organizmie woda często osiada w udach. Przez to powstaje cellulit wodny, który potrafi dodać człowiekowi kilka kilogramów. Bardzo ważne jest również picie odpowiedniej ilości płynów. Dobrze nawodniony organizm ma lepszy metabolizm. To z pewnością pomaga schudnąć. 

Zaangażuj, jak największą partię mięśni do pracy

Dla przyspieszenia procesu chudnięcia trzeba zaangażować do pracy, jak największe obszary mięśni w Twoim ciele. Bardzo pomocne są w tym rolki. Jeśli bieganie jest Twoją słabszą stroną, spróbuj jazdy na tym sprzęcie. Już trzydzieści minut przejażdżki na rolkach dziennie działa na Twoją korzyść. Dzięki nim w szybkim tempie uzyskasz smukły kształt łydek i ud oraz jędrną skórę.

Jakie inne korzyści daje jazda na rolkach?

Poza tym, że jest atrakcyjnym sposobem na spędzanie wolnego czasu, jazda na rolkach ma wiele korzyści dla Twojego organizmu. Jędrne uda i wyrzeźbione łydki to tylko kilka “skutków ubocznych”. Regularne treningi pomagają w rozwoju koordynacji, wzmacniają kondycję organizmu. Jazda po ścieżkach rowerowych lub alejkach w parku ma również bardzo dobry wpływ na układ sercowo - krążeniowy. Intensywniejsza praca serca, ogranicza ryzyko wystąpienia poważnych chorób w postaci miażdżycy, czy nadciśnienia.

Trening z butelkami wody i ciężarkami

Podczas aktywności fizycznej musisz zadbać o właściwy poziom nawodnienia organizmu. Dlatego zawsze miej przy sobie wodę. W takim razie, dlaczego nie wykorzystać jej, jako dodatkowego ciężarku? Ruch rękoma z butelkami wody z pewnością rozwinie sprawność Twoich ramion. Dodatkowo do łydek możesz przymocować sobie dodatkowe ciężarki. Dzięki nim zwiększysz wysiłek w trakcie pokonywanie następnych kilometrów. Jednak dobór obciążenia dobrze jest skonsultować z trenerem personalnym. Teraz już wiesz, jak szybko schudnąć z ud, więc do dzieła.